loading...
منو تنهاییام
امیر محمد بازدید : 44 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

 تقدیر من این است که با درد بسازم، از این دل نامرد دلی مرد بسازم، انگار قرار است که من داغ دلم را با گریه ی چشمان خودم سرد بسازم

 

 

  ابر چشمم به هوای رخ تو بارانیست مثل دریای دلت دیده ی من طوفانیست یک نظر کردیو دل گشت اسیرت اینک پشت مژگان دوچشمت دل من  زندانیست

 

  نفسامو بشمار اونا رو به قیمت دوست داشتنت از دست میدم نه برای گذر عمرم

 

 

  اجازه خدا میشه ورقمو بدم؟؟ میدونم وقت امتحان تموم نشده ولی دیگه خسته شدم

 

 

  دلم گرفته از آدمایی که میگن دوست دارم اما معنی شو نمیدونن از آدمایی که میخوان مال اون باشی اما خودشون مال یکی دیگه هستن از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره...!!

 

 

  خداااااایااااااا دیگه میترسم از آدمایی که عاشق نمیشن ولی عاشق کردنو خیلی خوب بلدن

 

 

  اگه امروز از حوالی دلم گذشتی آهسته رد شو دلتنگی را با هزار بدبختی خوابانده ام

 

 

  خاک تنها رفیق آدمه که از اول خلقت تا مرگ با رفیقش قهر نمیکنه، خاکتم رفیق

 

 

  تقدیم به " هیچکس " چون از همه بیزارم فقط تقدیم به " خودت " که خیلی دوست دارم   قلب

 

 

  خوش به حالت حوا، خودت بودیو آدمت، کسی نبود آدمتو هوایی کنه ...

 

 

  دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت: تو را چه به عشق؟؟ گفتم چرا؟ گفت: تو در خوابیو عشقت در آغوش دیگری!... لبخندی زدمو گفتم: خدایا این مخلوق توست! شاید تو در خواب باشی خبر از رسم دنیا نداری...

 

 

  به سلامتی دختری که پای سفره ی عقد به جای اینکه بگه با اجازه ی پدر و مادرم گفت با اجازه عشقم که نذاشتین بهش برسم  گریه

 

 

  سکوتم را بده پاسخ که دلگیرم، اسیر غصه ای سختو نفس گیرم، نگاهم کردیو بستی به زنجیرم، نگیر از من نگاهت را که میمیرم

 

 

  مثل یوسف در چاه گرفتارم به شاه قریبان قسم تا ابد وفادارتم

 

 

  برایت مینویسم " دوستت دارم " میدانم که نمیدانی ولی میدانم که میخوانی، آرزویم این است که نخوانده بدانی

 

 

  بعد من به یاد من افسوس میماند بجا،در میان کلبه ام فانوس میماند بجا، میروم تا گم شوم در جاده های ناشناس، کس نمیداند ولی افسوس میماند بجا خیال باطل

 

 

  دوستی کلبه ایست چوبی که هیچ طوفانی آنرا خراب نمیکند!!

  مگر

 .

 .

 .

 بی وفایی !!!

 

 

  آروم بشی صدا میشم، نفس بخوای هوا میشم، پناه بخوای خونه میشم، تو جون بخواه فدات میشم...

 

 

  عادت... دیگه عادت کردم به تنهایی دیگه عادت کردم به گریه های قلبم دیگه شکستن دلها واسم عادت شده دیگه فهمیدم  هرکی بهم میگه دوست دارم میره و به یه بهونه ای تنهام میذاره... دیگه عادت کردم به شنیدن حرفهای دروغ... هنوز عادت نکردم که به کسی عادت کنم!...

 

 

  به سلامتی حلقه های زنجیر که زیر برف و بارون میمونن زنگ میزنن ولی همدیگه رو ول نمیکنن...

 

 

  تموم نیمکتهای پارک دو نفره اند بیخیال! به درخت تکیه میدم

 

 

  هر شب از پشت صفحه ی کوچک موبایلم در آغوشت میگیرم، نمیدانی چه آرامشیست همین آغوش خیالی

 

 

  آدم خاطره دار دیگه هیچوقت اون آدم سابق نمیشه هیچوقت...

 

 

  خداوندا تو تنهاییو منم تنها، تو یکتاییو بی همتا ولی من نه یکتایم نه بی همتا، فقط تنهای تنهایمو محتاج نگاه تو

 

 

  دختره از دوستت دارم های هر شب پسره خسته شد... یه شب که پسره اس داد، دختره بدون اینکه اس رو بخونه گوشی رو گذاشت زیر بالشش و خوابید... صبح مادر پسره زنگ زد به دختره و گفت که پسرش مرده! دختره با گریه اس آخر پسره رو خوند، نوشته بو: مست بودم تصادف کردمخودمو به زور رسوندم دم خونتون بیا پایین ببینمت....

 

 

  یه روز دوتا رفیق عاشق یه دختر میشن، دختره سه تا پیک مشروب میریزه توی یکی از مشروبا زهر میریزه، میگه هر کدوتون مردید با اون ازدواج میکنم، اولی برمیداره میگه به سلامتی رفیقی که من بمیرمو اون به عشقش برسه، دومی بر میداره ومیگه به سلامتی رفیقی که من بمیرمو اون به عشقش برسه، دختره برمیداره میگه زهر تو اینه به سلامتی دو تا رفیقی که من بمیرمو رفاقتشون بهم نخوره.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 871
  • کدهای اختصاصی